Slädturer..

Då har ännu en dag gått, igår snikrade jag till en till kälke så idag har Wilma kört Cissi själv efter Trine o mig. Wilma tyckte det var riktigt kul att få köra  och Cissi gjorde nån lyckobrall i skaklarna ett par ggr...Men det var ingen fara för det finns gott om plats o Wilma var duktig o höll ordning på tömmarna. =o) Trine blev glad att få komma ut hon oxå, vi har gått en runda som är varierande med skog ,hygge o lite efter järnvägen sen en åker.. Jag skulle tala om för Wilmis att hon skulle passa sig för stubbar o undvika köra på dom utifall det fastnar , men jag lyckas ju så klart köra fast själv  =o/ så det var bara o kliva av o lyfta kälke så Trine kunde gå vidare....O Wilma kör runt så fint o säger "ja du mamma du behövde ju inte visa,jag fatta ju va du mena"( Jag fick mig ett gott skratt då,på min egen bekostnad)

Annars lunkar det på här,Hästarna ser så nöjda ut o ljust har det blivit av snön så det är härligt att vara ute nu. Är det väder blir det fler kälkturer i morron.

Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0