Mera snö.

Idag har det snöat nästan en dec igen, skönt . Äntligen lyckades jag knäppa tre kort innan batterina tog slut,måste skaffa laddningsbara till nya kameran.
Resultatet ser ni på första sidan..Vi var ute en sväng idag oxå med Cissi o Trine,Tilia fick följa med på släp.
Det snöade mens vi var ute så kortet kanske ser lite suddigt ut.

Jag bara älskar Cissi ,det syns att hon gillar att bli körd ,dom kan bli efter en bra bit men det är inge stress där inte hon lufsar på i sitt tempo,men det tar ju bra på konditionen det oxå, att pulsa i snö.. kan nog inte fått en bättre ponny till Wilma, dom är ju inte så lätta att hitta, bra barnponnyer,menar jag..=o))

Idag plockade vi undan julgranen,Erik började hänga kulor överallt i huset =o), så nu är det bara tomtar o ljustakar som ska bort sen,men dom tar vi nästa helg. 

Har sett att det uppdateras mer på många hemsidor nu, är ju jätteskoj att få läsa. Och många gör nya utseenden så det blir jättefint !!

Igår var jag ut med Flöjta o hade Crispa på släp.Flöjta är lite rädd om benen men hon har blivit jätteduktig nu. När jag köpte henne så sa ägaren att hon INTE gick att köra med släpskaklar för hon får noja då, men jag var ju tvungen att prova ,inte var det så farligt som det lät...
Nu har jag lärt henne att hon stannar om hon blir osäker,i början försökte hon dra järnet...Min goplutta.Är just i nerförsluta o svängar det kan bli kritiskt för henne ibland men nu stannar hon o tittar på mig för att "kolla" av att det är okej.Sen så lufsar hon på...Men ingen nybörjare ska nog köra henne för då kan det kanske gå undan...=o/

nä nu kommer det en kycklingrulle till mig,mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0