lite senare...

Nu har vi varit ute o pysslat hela dan ,härligt !
Vi tog en slädtur med Cissi o Trine sen verkade jag Trinis så nu klarar hon sig ett tag igen..

Sen har jag släppt in Pelle så han fick gå med mamma och sin gamla lekkompis Omeega, det var uppskattat, Omeega for som en tokig med Pelle..=o) Dom kliade o busade om vartannat...Försökte knäppa nåt kort på dom,gick sådär.

Har försökt ladda upp kort flera ggr nu som jag knäppt med nykameran men det funkar inte med en del...Kan undra varför?...Tänk om man vore mer kunnig...Nu lyckades jag ! Tar bara mkt längre tid o ladda upp...Måste lära mig tålamod..=o/

Det är Cissi i bakgrunden sen Pelle ( 1 år)och Omeega (2 år) från dagens lekstund.


image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0