Fortsättning Tungt..

Satt och läste vad jag skrivit igår, ser inte ut som vi gillar Kalle MEN DET GÖR VI !Är väl mycket därför jag var tvungen att skriva ner lite av det som är negativt med honom...
Han har en alldeles egen charm , ganska enkel =o) Han är ju bara en kung, så är det.Att behöva försöka lära mig nya saker är ju bara att ödsla energi på onyttiga saker,när man kan kissa överallt istället!! (Kalles egen komentar) Och så snäll med barnen,Erik vaktade han som nyfödd,och även senare.Minns att han morrade bland dom första ggr svärmor skulle gulla med Erik..=o) (Då mådde jag,fniss)

Han är en kär liten vän ,om än inte alls som jag tänkt mig att han skulle vara när vi hämtade honom och vad förra ägaren berättade, där ser man hur olika människor tolkar olika.
Sådär nu gråter jag...

Men jag har bestämt mig,jag kommer att spara mycket energi som jag kan lägga på andra saker när han väl somnat in...
Nog pratat om honom.

Det är - 14 här nu och jag drar mig för att gå ut,men det är ingen tid att söla mer hör att Flöjta vill ut,hon har väl ätit upp all hö nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0