Vintern är här...

Ja det slutade med ca 3 dec snö här,så på lördagsmorgonen var det -15 när jag tittade ut,brrr som tur var gick det ner och har hållit sig på -6 -8 sen dess.

Visst är det mysigare med vitt ute än isen det har varit tidigare men jag längtas till sommaren nu...Men vi får väl njuta av snön så länge det håller i sig..

Mindre roligt är ju att förskylningen tagit om på Erik igen =o(, en vecka på dagis blev det så var han smittad då..Men det verkar inte vara så kraftigt den här ggn tack o lov.

Flöjta börjar tycka det är lite tungt nu o gå med stormagen, den har ökat bra nu på slutet.=o) Trine har blivit stillsammare oxå,är trött o sover ofta.

Har försökt knäppt lite kort idag igen,att det ska va så svårt att hinna få till det innan dom vill prata..; O)
Jag bara myser och kan stå o titta på mina pållar hur länge som helst,att små lurvbollar kan ge en så mycket glädje bara genom att finnas till..
Har varit sugen på ett sto nu men jag måste inse att det får räcka nu om jag vill behålla nån egen uppfödning i framtiden,det blev ju Crispa istället.

Det är Zdeno, Pelle  dom ser lite rolig ut för dom växer på alla håll, Flöjta o Trine som delar mathög.

.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0