vaccinering..

Hejåhå nu blåser det ordentligt här...och värre skulle det bli sa vädergubbarna...4 pluss.

Igår var jag och skulle köpa pressent till Wilma,hittade en jacka som jag tyckte va fin men prislappen var lite för rejäl för min smak så jag hittade annat jag köpte....
Idag står det annons i tidningen att det var halva priset på alla vinterkläder...=O/
Men jag hade tur mamma skulle till Bollnäs idag så hon köpte den !! Ibland ska man ha flyt =O)) Så nu fick Wilma den ändå och min plånbok är jätteglad...

Vi hade ett minikalas för Wilmis igår hon var glad över sina presenter men mest glad var hon för min egen lilla present.. Lite av mina barbiegrejer fick hon dockor, säng,kläder,o nån häst..Tänk va roligt o se att min egen dotter leker och uppskattar mina egna ovärderliga barbies och hästarna sen jag var liten..=O)

Idag har jag muckat o halmat,Pelle fick leka lite med Omeega ,fullt ös varvat med klipauser blev det.
Flöjta o Tilia har jag stoppat i egen hage där det är snö o mjuk barr mark så nu har Flöjta det lite mjukare åt sina hovar syns att hon uppskattar det.
Sen på em var jag iväg o vaccinerade Tilia o Cissi så nu är det klart för iår.

Kan undra vad som döljer sig där inne ♥?? Dags o titta ut om ca 6 veckor =O)


image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0