Snöar..

I går kväll så började det blåsa rejält här ett tag,kommit en dec. snö under natten o det snöar nu med märks hur mkt det kommer..

Har muckat ut det mesta ur den ena lösdriften i dag , den ena försvunna badproppen är återfunnen ! =o)
Började bli så högt , men nu är det normalhöjd på bädden igen,halmade rejält så det inte ska blir blött på en gång.

Crispa har börjat så hon kommer själv och vill prata med mig .Hon är en riktigt vacker o mysig flicka ,enligt mig själv iaf.  ;o)...Hon har ju varit lite blyg o avvaktande men nu verkar det släppa mer o mer. Kul.

Har funderat lite över årets föl, ska bli så spännande o se vad som kikar fram. Men jag bör inte behålla alla även om jag skulle vilja. Så är nån intresserad av  nån  föle får ni gärna ta kontakt.

Har även funderat att låna ut en "mage" på nån av mina ston, är nån intresserad hör gärna av er så får vi diskutera .
Lär väl se hur det går med fölningarna först, alla tre är ju "Förstfölerskor".
Crispa ska jag betäcka själv  så hon är inte aktuell.

Tilia på bete i sommras.    Trevlig helg allihopa!

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0