Smått o gott...

Oj  detta är nog det längsta glappet jag haft i skrivandet...

Det har som sagt krånglat med datan,mejlen mm .Men nu är det nog fixat .Var ju hur busenkelt som helst att åtgärda mejlen när jag visste hur jag skulle göra...=o) Innan jag visste så var jag ganska het och maktlös...=O/

Tack alla för raderna i GB,det uppskattas.

Har inte hänt så mycket här förutom att det är isgata igen =O( allt rullar på vare sig man vill eller inte.
Flöjta har det lite tungt nu med sin stormage,hon sätter ner trakten först på vänster hov,ett dåligt tecken men hon är pigg och verkar inte ha ont så mycket iom att hon går o verkar inte vilja vara still mer än hon brukar..Hoppas det inte blir sämre...Håller ögonen extra noga på henne.

Har sett att det verkar vara många som har problem med fång nu .
Dom andra växer o frodas och mår bra.

Har nu konstaterat att det är 2 ankpojkar jag har,ena hönan är ganska utsatt för uppvaktning ,båda delar på henne och turas om att ta grepp om nacken o ligger på marken bakom och "hoppar" ,oooh va mysigt ...

På onsdag fyller Wilma sex år, jösses va tiden går fort,hon är iaf väldigt exalterad och planerar kalas för fulla muggar. =O)

Standard vy över grabbarna," vem får bra grepp om grimman först?" Den här gången var det pelle....


image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0