Temeratursvängningar...

Ja sist jag skrev så var det -7,5 nån timme senare var det -17 !! Gissa om att min kropp kämpar , totalt var det -19 på natten...sen nu imorse var det -0,5..Inte underligt att jag fryser konstant !! inge kul med dessa växlingar för all kyla kryper ju in i kåken , TACK o LOV för min torktumlare !! = o)

Nog om det.. Var o tog cellprover idag igen, aldrig trevligt och är en sån obehaglig känsla när dom är o "borstar" men nu är jag väl gnällig , som tryckt ur mig två busfrön.....
Iaf så undrade hon hur det var med mitt nuvarande p-medel ( Har haft problem med småblödningar , STORA humörsvängningar osv tidigare ,Fråga gubben ; o) )  Nja går hyfsat nu men jag börjar känna av mer nu veckan innan mens  men inga större problem än, tycker då jag..Så länge ingen retar mig. "Ja är det säkert att du inte inbillar dig då ?? säger hon...Då började TIGERN vakna i mig !! TESTA MIG för jag är i farliga veckan NU !! ser jag ut att inbilla mig ?!

Har lagt in annons på Wille i dagstidningarna så nu kommer han ut på¨torsdag o två ggr till.Har även annons på hästnet men där försvinner dom ju direkt. Kanske finns nån bra ny matte/husse som inte är på nätet o letar så får dom ju chansen dom med..Omeega ska ju som sagt säljas nå tag hon med, men jag väntar med henne ett tag till..Men skulle nån vara sugen så välkomna o höra av er !

Försökte få till nå bra julkort i lördags, Erik tyckte INTE det var skoj i kylan får ta det kort han ser gladast ut så det lär vara lättsållat...=o/ Wilma börjar få riktigt bra koll på hur jag vill ha dom uppställd nu, så får se om hon vill prova på utställning hon med till sommaren. Slänger in en bild på henne och årets julpålle, julkortet får ni vänta lite till på !

Nä nu ska jag gå ut o släppa ut o göra kväller, har Trine ,Tilia och Flöjta inne så dom får äta kraftfodret i lugn o ro, så slipper vissa andra som INTE behöver nå frestas så svårt....( typ Crispa o Cissi)
Kusin var hit i går en vända o hämta några täcken som jag inte har användning för nu när det inte finns nån stor här längre, hon fråga om jag var säker på att Crispa inte hade tvillingar...? ! VADÅ ?? så stor är hon INTE om man ser na från sidan.... ; o)



Haha hon märkte inte att jag klev fram med ett ben.Men flinet börjar se lite stelfryset ut på Wilmis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0