Smått med snö..

Ja då har vi ca 3 dec snö igen, härligt !

Idag har Wilma ridit Cissi, jag o Erik åkte fyrhjuling på hemvägen så drog vi en repa över en åker och milda makter vad Cissi for iväg ,man riktigt såg hur skoj hon hade, Wilma var störtlycklig över att hon galoperat så fort UTAN o åka i backen...**ASG**

Har även lyckats få ut kameran utan att den dog direkt....Fick till kort på några men det är lite mörka kort solen kikade fram efter jag knäppt klart..

Lägger in några här..

  Pelle först , sen är det ett kort sen igår hade precis hämtat Erik från dagis då får vi oväntat besök....Av miss Omeega her self...

Flickorna Flöjta o Tilia funderar på om dom är mätt eller ...Goa Trinemulen...

  Bäst o smyga iväg innan hon får tag i mig..Finn ett fel...( fel sida av trån kanske... Finns ingen man..hela hon kom inte med på bilden..)


Crispa ville inte va med idag på kort för hon bodde i hösilagebalen så det hade fattats ett huvud på na isf..
Killarna är också svårt att få till bra kort på för antingen ska dom gosa eller så är det halvor av dom i en klunga...=o)

 Teddybjörnen Wille, ja så hette han... Barreman , växer på alla kanter..

Nu ska jag ta reda på tvätt , syns en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0