Smått o gott...

Ja nu har jag varit på minisemester i Järvsö...RIKTIGT skönt har det varit , sol o söl i massor..=O)

Nej då inte riktigt så mkt söl var det alldeles lagom. Vi var till Järvzoo och kollade in massor av djur , vi såg dom flesta med fast många var utslagna i värmen ...Här nedan är några.
  Skapliga horn. Björnarna sover... Så här går man i tre km.Upp och nerför går det..

Härlig doft av varma barr och mossor är det hela vägen , tänka sig att det går att få gubben med ut i skogen utan skoter o fyrhjuling...; o)

Har varit o firat Jennie i går och hämtat grejerna jag beställde ur Börjes..Allt var med men tränset var riktigt stort , så vi får se vem som kan ha det. Är lite tråkigt att det varierar så väldigt i storlekar på olika märken.

Har även sett att Ifokus har ändrat utseende , inte riktigt i min smak för nu får inte allt plats och man får dra sidled för o se allt men men .jag upplever det rörigare nu, så det kan bli...

Har regnat lite och det är 12 grader ute nu ,personligen håller jag på o fryser  ihjäl...Men jag hann måla ankhuset igår så nu är det fint. =O) Betet tryter sakta men säkert , får verkligen hoppas att det växer lite nu när det blev lite regn. Annars så vet jag vad jag har att göra....Nog för att jag har o stänga in så det är väl bara o sätta fart antar jag.

Så har även jag råkat ut för det som nog alla som håller på med avel råkar ut för...Dom SKA ha men sen så ångrar dom sig,, ja så är livet..Visst blir jag sugen på ny pålle och ringer och hör mig för men jag säger rakt ut att jag ska fundera och hör av mig igen. antingen blir det affär eller inte. Men jag ringer och talar om hur jag har bestämt mig för, tycker det är det minsta man gör iom att man visat intresse..

Nä nu önskar jag alla vänner o bekanta TREVLIG HELG på er!!  Hörs en annan ggn.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Men så mysigt de är med riktigt fin skogs hage! Underbart. Tack för blommor och pengar! Kram

2008-08-02 @ 15:42:14
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0