Skrivkramp...

Jösses va Anna kommer o svettas över mig ..=O))

Hon har fixat lite på min sida  och frågar om jag har nå mer som ska göras......Hon ångrar sig nog..För jag har hittat på MASSOR ,,Fnisss ,ni ser väl framöver nå tag vad allt jag hittat på...=O)

Igår så sadlades Cissi , jag o Erik hoppade på Cykeln och Vendela o Carola kom sen drog vi ut på tur en mil eller nå...Kul var det hade jag cyklat i fem minuter till hade Erik somnat i sin sits...

Idag är det molnigt men inge regn än iaf.Jag har skittråkigt och rensar igenom garderober så det blir mer plats...Gubben ringde och skulle ha nå kollat på datan så nu fastnade jag här och fixar multum åt Anna istället, Mycket roligare...=O)
Önskar alla LYCKA TILL i Insjön i helgen! Ångrar lite att jag inte anmält men få se kanske åker dit o kollar iaf.

Trevlig helg allihopa!!

Hmmmnn, det fattas nåt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0