Skolstart..

Idag har Wilma börjat förskolan , prinsessapapper i skolbänken och fått pyssla med lite smått o gott..

Hemma här har jag fixat så stona har hö, för det är för dåligt med gräs nu, tyvärr.. Är lite orolig för jag tycker Flöjta börjar klappa ner trakten först igen , ska ju inte vara nån fara när dom har föl säger ju folk men jag vet inte jag..Hon har ju världens gräsmage men tunn över revbenen så har hon varit  jämt vad jag förstått.(Tunn öv revbenen) Hon är väl den typen antar jag, men det är ju inte SÅ vanligt bland shettisar...=O/

Jag har nog glömt att skrivit att Jena (Kaninen) har ungar igen ,10 st blev det denna ggn,2 har dött,den ena med hjälp av mig för den hade tarmarna på utsidan..=O(  den andra var helt enkelt för klen..Är en till som såg klen ut igår men jag la den överst i högen så idag såg den piggare ut ,har förmodligen lyckats få i sig mjölk nu då. Dom blir en vecka imorron..

Ikväll var jag på bassängträningen som drog igång idag, erkänner att jag latat mig över sommaren bara promenader och jobbet så imorron får jag nog igen för det  känns det som =O).

Premieringen närmar sig och jag börjar fundera hur det går ...Kom på att det är nog grus i rättvik har jag hört ,få se hur det går med Flöjtas fötter då ..Kanske man kan ändra så hon kan komma till Bollnäs istället för där är det gräs,,ska höra mig för.

Crispa gillar läget...=O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0