Regn o rusk...

Det beskriver nog hur vädret är just nu...

Igår hängde  jag och Wilma med Cissi med Carola o Vendela och Skrållan ,till ridhuset och dom red där för första ggn..=O) Gud va duktiga dom var och Cissi är så vacker att titta på med en så fin resning där hon gör sitt bästa för Wilma, är så GLAD över denna otroliga ponny !! 
Idag har jag anmält Wilma till ridskolan så nästa vecka drar det igång där..

Var och ultrade Crispa i morse igen så nu är jag lugn, fostret är kvar och det är bara ett...Skönt blev som sagt lite orolig sen Kungen jagade henne sist...

Imorron ska barnen på dagis /fritids så då ska jag ta och gå igenom lite pållar i lugno ro =O) känns som det var evigheter sen jag hade det....=O/ Fniss...

Har sett ännu en pålle som jag VILL HA...men hon är nog alldeles för dyr för min plånbok (också) tyvärr. Den andra pållen jag var sugen på var en urläcker Hingst med stam och färg och storlek som jag fastnade för, finns dom som har undrat =O)  men han har inte gått igenom än och ganska bra pris där med och jag vet inte om jag klarar av att matcha fram en ,så jag backade...Feg som jag är...=O/  Känns billigare o försöka matcha fram en av mina egna då inte lika mkt pengar i sjön OM han inte skulle gå igenom...

Omeega dan efter Delsbo,trött blir man av mattes påhitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0