Närmar sig..

IIIHHH nu sitter jag här och andas, lååånga djuuuupa så jag kanske lugnar ner mig..

En granne ringer imorse o säger att du har hästar lösa....Iväg och kollar mkt riktigt så har nån ( Läs Omeega, förmodligen) dragit genom tråden och rivit ner den, bara Trine kvar i hagen..( lite roligt för när hon var ett år så fanns det inte nånting som kunde hålla henne innanför trån om hon inte ville..Omeega har tagit över den rollen nu) Tar Cissi och Tilia och hela gänget följer med efter. tar dom till en hage jag tänkt hingstarna ska få beta ner , där finns bra med bet.

Åker hem och hämtar vatten så dom får det, åker vidare med fyrhjulingen och fixar gräs till kaninerna, kommer tillbaks till deras hage då har Omeega dragit ut IGEN !! blir så heligt förbannad på denna pålla, hon har mat i hagen men ICKE att hon kan betee´sig...
Det jävliga är att hon drar med sig fölen oxå ,så nu har hon skitit i det blå skåpet, nu kan hon glömma att få gå  med stona, ska laga upp trähagen jag har så får hon gå där o vara hur lessen hon vill .Hon ser hingstarna så hon är inte ensam iaf.

Igår fick Pelle fötterna verkade så nu är han fin, passade på och träna lite med honom och det märks att han är hanterad för nu har trotset gått över lite och en fin lugn kille tittar fram. =O) Ska bli spännande att få bedömning på honom igen se om han har DET ,det tycker jag iaf.

Har fått ett par bilder på Dita ,Omeegas mor. Tycker hon är så vacker !! Vet inte riktigt vad som jag fastnat för men nånting är det med den lilla damen ..Tack Ella för korten !

Bilder på kaninerna, Jena, Mulle och resultatet..Dom är 7 st nu den dog som var klen..

                          



Nä nu ska jag sätta fart o laga trähage...

Kommentarer
Postat av: Jennie

A ha :) vi har en varsin rymmare nu! Ja vad ska du ha för henne, 1,50?? ;) ja hoppas de går bra i helgen. De blir nog full späckat för dig men roligt oxå. Kram

2008-08-28 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0