Fortfarande smått o Grått....

Ja idag har det vräkt ner...=O(  Kallt o rått så jag har hållit mig inne...Jag tappar all lust att pyssla i detta väder..

Till helgen ska farbror  Lear få åka till sitt ev. nya hem om allt funkar ..Ska hinna sko honom och putsa lite man och så..
Känns lite vemodigt men mkt hellre detta än att han får sluta sina dar..

Sen är det bara smått här på gården, både skönt och lite sorgligt, har ju haft stor häst sen jag var 14 år...=O/  Men jag har en känsla av att det kommer att vara fullt upp iaf..=O)) För ska sanningen fram så är jag störrtcharmad av shettisarna och jag har ju några o pyssla med..=O)

Waoow ,vilka är ni ? undrar småkillarna över storkillarna...



Gud va fuskigt att ni får vara med flickorna då...=O(  suckar Zdeno...


Kommentarer
Postat av: Kusin

Ja hoppas allt fungerar för Kungen!! Han har många fina år kvar så de här blir nog bra ska du se.. Men ha han på foder ett bra tag innan du bestämmer dig för att "ev sälja" han tycker jag.

2008-08-18 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0