Bollnäs klart...

Ja nu är jag hemkommen efter premieringen i Bollnäs, och nöjd dessutom =O) !

Det började med att visa Barre och det gick bra föruton att han skulle leka när vi skulle skritta....Han fick raden
8  = god rastyp,
7 = vackert huvud , välansatt hals, bra bog, lång bål, ngt överbygd,  ngt kort kors.
6 = ngt gracil ,spända kotor bak (trodde han skulle växa bort med tiden.Ronny alltså) tät o tåvid.
7 = Kort skritt.
8 = Lätt trav..
36 poäng.. Jag är jättenöjd med den kritiken , för han växer ju .

Sen var det Pelle direkt efter Barre och jag är supernöjd med hans beteende, trodde det skulle vara mer "fjoll" men han var en cooling ..Hans rad blev
8 = God rastyp , välutvecklad.
8 = Vackert huvud , naturlig resning , starkt njurparti, ngt kort kors.
7 = Välbenad från sidan , korta skenor , ngt kort kors , spända kotor ( trodde han försvinner även här )
8 = Taktmässig skritt.
7 = markbunden.
38 poäng , Ronny tyckte han var väl värd att spara som hingst så jag lyder honom..=O)

Ett JÄTTETACK till Carola och Matilda som hjälpte mig, det hade inte funkat utan er !!!


 Inte dom bästa bilderna men lite syns det ju , Pelle pustar ut efter ringen ,Carola o Matilda syns i bakgrunden...

Jag fick fläta en ardennersvans oxå , Säger GRATTIS till alla nöjda idag !
Imorron bär det av till rättvik...pust..=O)
Syns imorron Carina !! Lycka till  !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0