Agilityträning..

Måste bara skriva lite idag med...Vi har haft det superroligt idag!! Vendela och wilma ville pyssla med pållarna och då kom jag på den Briljanta iden...vi gör lite agilityhinder !! Sagt o gjort , jag fixade ihop några olika och jag lägger ut lite bilder på resultatet...=O)
Vi hade slalom och hinder med men dom vart inte med på kort..
Crispa o Wilma.   Cissi, Wilma o Vendela
 tre sekunder efter detta kort blev Cissi HUNGRIG och Wilma gjorde kullerbytta i backen   =O))
 Tilia och Vendela, Duktiga flickor..  Jag kan stå still på mattan...
Trine o Wilma,Flara duktiga töser... Lyfta på fötterna...Jobbigt.
Hmnn vad är meningen med detta undrar Omeega, går den o äta ?..Vilka skojiga saker man får göra då..

 Flöjta kan Oxå.  Hungrig blir man ju oxå..Vinkel vänster..
SKITENKELT   SÅ   HÄR   GÖR   MAN....Enligt Barre....Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0