Solsken ! =O)

Idag har det varit en härlig dag !

Har tömkört Zdeno och satte vagn på honom för första ggn, gick bra men han var lite okoncentrerad,ropade efter flickorna o Pelle...Det börjar bli vårkänslor här..Struntade totalt i att det var nå efter honom iaf.

Har  postat anmälningarna till Falun idag,hoppas det inte var försent...Anmälde Crispa och Omeega,har aldrig haft den domaren,alla vekar ju ha egen smak så att säga...Men vi får se hur det går Omeega vill jag gärna få en bedömning på plus att hon får lite träning till nästa år.Crispa vill jag ju också visa och har jag tur så kan jag lämna henne på betäckning sen.Men det känns lite pirrigt för Crispa har ju haft så bra poäng förr,tänk om jag sabbar hennes rad...=o/...

Har varit på bassängträningen ikväll .Måste erkänna att det inte tar lika bra nu längre,kanske har jag fått mer muskler o bättre flås?? =O)  Huvudsaken är att jag slipper ha ont.

Gräver fram ett kort från i sommras på Omeega, kul o se om det blir lika färgskillnad på henne i år också när vinterpälsen ramlar av.

.image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0