Smått o gott...

Börjar med att GRATTA  Marie som fick sin fjärde spannhäst i morse!!

Jag ,jag väntar...=O) o väntar...

Har varit solsken hela dan ! Är så underbart med detta väder,nackdelen är ju att mördarknotten börjar vakna redan...
Har snickrat ett ankhus idag som blev så bra så Isa skulle kunna bo där när hon får sin hundgård i framtiden. Men jag får väl snikra vidare till henne när det blir aktuellt...Ankorna vill kunna ha ett litet krypin dom med som dom kan ha maten i mm. Är taket o målning kvar.
 =O)

Fick ett mindre glädjande besked idag, dom ringde över kameran idag ,köpte den i mellandagarna,garantin gäller inte !!AGHH Det kom mindre smikrande ord helt spontant ur min mun när han informerade mig....(hur gör man ett RIKTIGT ilsket tecken?)ψ
Lagning skulle kosta lika mkt som den kostade när jag köpte den...NOT. så nu ska man jaga en bra rabatterad kamera...
Livet e underbart....=O(

Tack för pratstunden igår min vän,hoppas du kommer fram till ett beslut som gör dig (själv) främst nöjd,det är du som ska ta hand om ev små liv...

Har lagt in litet bildspel på Flöjta o Tilia med + Nobel o resultat nedan...=O) Måste ju roa mig med nåt när jag inte har nå nya kort att stoppa in..


  +          =
  och  ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0