Smått o gott...

Ja det är ju TYPISKT ! Nu har kameran säckat ihop...=O(( går inte att ladda över bilder i datan för meny knappen har dött...Jag som knäppt nya kort på Fölis o en STOR Tilia ikväll...hmmmm.

Var till vetten idag med Isa , är förmodligen en överansträngning/ stukning så det blir till att knapra piller två veckor och koppel som gäller.Röntgen visade inget ovanligt.

Blev en kanondag här så nu har det torkat upp på gräsmattan, vägen o plan lite,hagarna dröjer nog...

Hingstpremieringen närmar sig,hade viljat åkt ner o tittat har ju aldrig varit på shettisarnas nån ggn,men det får nog vänta till hösten eller nästa vår.

Drog av Zdeno päls idag jösses va det ramlade,såg ut som ett snötäcke runt honom,=O) Han njöt i mängder,måste ju bli lättare för dom oxå när det försvinner.Häromdan när jag fixade fossingarna så fick flöjta en putsning hon med.

Crispa blev igenom borstad i manen o svansen oxå då ,hon har ju en så enorm man o pannlugg, Jag blir alldeles knäsvag för hon är så enormt VACKER !! Dessutom finns hon i min hage...=O) En till sak som växer på henne är ju magen eller hela hon i omfång så nu är då den tunna utsugna tösen vi hämtade i november bara ett minne blott...image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0