grått och gråt...

Det är tre dagar sen jag skrev och det känns som en evighet...Det har hänt både bra och hemska saker...

Vet inte hur många tårar som runnit på mig ,så ofattbart att det ska kunna hända saker som hänt med Engla.Förstår inte hur folk kan ha medlidande för mannen som gjort detta. Tänk vilken kamp hennes föräldrar kommer att få kämpa varje dag för att kunna ta sig igenom dagen..Bara för att han fick ett "infall"...Jag lider med anhöriga och tänker på dom,inte för att det hjälper dom nånting..
Har läst många fina och väldigt bra skrivna tankar om både offer och gärningsmanen.

Vi har iaf bestämt oss för att behålla Isa, jag tror hon kommer bli en fin kamrat genom åren.Nu ska bara benet kollas iom att hon reagerar vid böjning,har tid hos vetten på torsdag.

Jag har nu agerat för min ponny som jag sålde för fyra år sedan ,så vi får hoppas att hon får bättre livssituation snart..

Tilia har nu fyllt juvret och ser mest ut som en stor flytbomb,kollade hennes datum och det är spikat till den 2:a maj,så det kan ju som sagt bli när som helst nu.Hon har börjat släppa bäckenbanden lite.
Trine har datumet 13 Maj, och hon är ju en fuxig köttbulle, =O)

Nä nu ska jag ut o dra av lite päls och halma lite lösdrifter samt kolla lite hovar .Trine o Crispa ska bli verkade.

Bilden är på våran katt Pricken han blir 10 år om några dagar.Han är lite kletig i ena ögat och så blir han alltid vid blåst efter en fistel( den gick genom käken upp i ögat.) som han överlevde vid två års ålder.Hade han varit äldre så hade veterinären dömt ut honom då. Men han är still going strong =O)

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0