Smått o gott...

Idag har jag hunnit med mycket,har hämtat två balar hö,Har muckat alla lösdrifter och halmat,Fyllt på spån inne i boxarna mm Sen har jag tagit Trine och var och hämtade kälken så tog vi en slädtur,SUPERMYSIGT!! Omeega var med på släp och hon fick totalt lyckofnatt :) Stod och hoppade på stället och kunde inte bestämma sig om hon skulle stegra eller bralla....det slutade med att hon hoppade som en studsboll för vi började gå..:-) Sen tog jag min nordis och hämtade hans kälke,så matilda(en tjej som är här och pysslar om kungen=min nordis samt mina småtroll ibland) tog en slädtur hon också med honom .Bäst o passa på när det är slädföre..Det är så kul att ha en tjej här som donar o pysslar,det är jag inte bortskämd med,jag känner mig nästan bortskämd o lat när jag kommer hem ibland och det är muckat!! Tack Matilda för att du vill vara här!! nu är det tv-bonde söker fru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0