NU ÄR HON HÄR!!

Ja,nu är hon här äntligen!  Vi hälsar äppelbo Honeycrisp välkommen hit, jag har länge sett fram emot att få se henne live,och jag måste ju säga att jag inte blev besviken....Gud va  vacker hon är...Jag och min sambo åkte ner till Trollhättan ( Var nog meningen att hon skulle hamna här :-)) och hämtade henne.Vi sov över på hotell en natt så det blev som en minisemester för oss.;-) Jag riktar ett stort Tack till Linda För att jag får förvalta henne åt dig...Hon har tagit allt lugnt och håller som bäst på att bekanta sig med alla andra pållar här.

Snön ligger kvar här än men igår hade det regnat så den har reducerats.Tilia har fått hovarna verkade så nu är hon snygg ett tag igen.

Tittar ut och ser mina damer (flöjta,tilia,cissi och crispa) som går ilag nu.Cissi har varit lägst i gruppen och försöker nu få klättra på stegen men det går ju inge bra för henne...Hon ser lite uppgiven ut...Crispa ska få träffa fler imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0