Mööör....

Ja nu är min kropp välarbetad...Har muckat och halmat idag så nu äter dom för brinnande livet all go halm dom vill ha. Sen var dom hit från länsstyrelsen och kollade på min nya lösdrift, var nå smärre som jag ska åtgärda så annars gick det bra.

 Sen så skulle jag köra ut en höbal till höhäcken, började j----as direkt när jag skulle dit med spettet  (ett hemmabygge ) på traktorn sen så fortsatte det med att det ville INTE hamna rätt i balen ( bara släppte hela tiden) så innan det var färdigt så handrullade jag den till plats och handskottade in 200kg hö i häcken,annars brukar jag rulla in dom på brädor när balarna är "lättrullade" men det var inte den här så nu var det stört omöjligt att lyckas få upp den en halv meter o  in ,måste erkänna att jag gick bet.....=( Jösses va mycket  hö det blir när en bal blir uppburrad.=)

Sen iväg på vattengympa, så jag kommer somna gott ikväll kan jag lova   :-) Nu ska jag gå ut o göra kväller med dom....och sen mig...:-))

 Jo just det, igår var wilma och Matilda ut o red med Cissi och Kungen och nu var hon samma coola dam som vi är van vid.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0