Regn...=(

Ja nu blir man deppig bara man tittar ut.. bara blask o is o regnar.... Skulle ha varit o vaccinera pelle idag men jag fick boka om tid till veckan istället.Finns inte en chans att jag tar mig upp för backen från våran gård,rena isgatan...

Satt och tittade på lite kort nu, hittade ett kort från både min och flöjtas  utställningsdebut, det var i Delsbo -06 gissa om jag var nervös!! =/ Tur att jag hade min kusin som stöd... Det gick över förväntan vi fick 39p och en supersnygg rosett tyckte då jag ;-) Ett kort på Flöjta därifrån..Ett kort på Della och hennes föl Trixa,som förbereds för premieringen-04.(Fölmönstringen hon var enda fölet med flätad svans =) .)Och Kungen efter en långtur.image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0