Mysstund.

Idag har jag hunnit med mycket,muckat ,halmat,fått hem hösilage som var väldigt torrt så det är nästan som hö. Plus en massa andra saker.

På em var vi ut på skrittur jag o Erik körde Flöjta och hade Crispa på släp och Wilma red Cissi.

Kusin var hit en vända på kvällen och hälsade på.

Nu har Crispa sökt kontakt med mig självmant så vi myste och kelades en lååång stund, Skönt  att hon har blivit så hemmastadd .Sånt är viktigt för mig ,att dom tar "kontakt" med en. Ägaren talade om att hon är avvaktande innan hon lär känna en och slappnar av. Jag är så lycklig att jag har hittat en så vacker tjej som hon, hennes huvud är så vackert och hon har så utrycksfulla ögon....=) Jag blir nästan lyrisk..=)) Dessutom gillade hon att få komma ut och röra på sig,kan vara bra nu när jag ökar hennes kraftfodergiva .

Det är nu 10 minus igen : / igår var det 1 plus och regnade...Ska detta inte ta slut nån ¨gång...=(

Nu är det dags o natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0