Biobesök.

Brrrr idag är det minus 15 ,småtrollen ser ut som frost klumpar.

Var ute med mina småttingar i skogen med kameran idag, fick till nån bra bild. Man knäpper kanske 20 kort och så är det på sin höjd 5 st som blir bra =o/ .

Wilma o jag var ute en liten runda med Cissi o Kungen, jag red barbacka ... Wilma blev impad av mig" Men mamma klarar du verkligen att rida så där ?" waow trodde bara barn klarade det" säger hon . Jag bara älskar hennes komentarer ibland.♥

Min sambo o jag skulle gå på bio i kväll,det är säkert minst ett år sen jag var på bio. Jag hade fixat barnvakt ( Matilda) och såg riktigt fram emot att få sitta och knapra popcorn och bara flyta med i filmen... När vi kom ner på byn så sitter det en lapp INSTÄLLT på dörren !! Gissa om vi blev less... =o(  Men skam den som ger sig,vi köpte hem en varsin planka och tittade på bonde söker fru, En vardagskväll med lyxmat slutade det med =o)

Är ju tvungen att lägga med nån bild ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0