Andra Advent.

Hoppas alla har haft en trevlig andra advent! Vi har varit på julskyltning med bingo idag,har det som en liten tradition.Då var det bara två bara två veckor kvar till jul...och jag har inte köpt många klappar än.

Igår var Wilma o Matilda ut på ridtur  och det hade varit roligt enligt Wilma iaf.

Crispa är avmaskad och det fanns ganska bra med mask där så nu får vi hoppas att hon börjar lägga på sig mer hull...Annars blir det tandkoll.
Har funderat på hur mycket man vågar ge dom i kraftfoderväg,alla som jag frågat  svarar så olika...

Nu är allt åtgärdat utom stuprör nu på lösdriften,fattades grejer så dom var tvungen att beställa hem från affären jag handlade från..

Har sett bilder på en liten krake som har fått vandra runt och inte fått det liv som han har rätt till, inte för inte man funderar varför jag har gett mig in på detta med avel..Vill ju inte att nån av mina uppfödningar ska få uppleva den sidan av livet...Men men vi får hoppas att folk har samvete och kännedom om dom säljs vidare ..Inte för att jag sålt nån än =) pelle blev ju kvar än så länge men till våren kommer tre till och jag kan ju helst inte behålla alla fölen.=/

Eftersom snön försvann så stoppar jag in ett kort på en nyinköpt  Flöjta o Trine var 2 år.Kanske man får lite vinterstämmning..Hoppas alla som hälsar på här får en skojig stund, och lämna gärna en rad i gästboken,är så roligt att läsa.Fast jag får nog öva lite själv oxå på att skriva i andras men jag är ju lite blyg....image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0